Bufa… hi ha hagut moviment, aquest trimestre! 
Bolos en solitari, en duet, espectacles per a menuts, grandets, familiars… 
Animacions, teatre de contes, titelles amb música…
Tot i haver passar pel quiròfan per una artroscòpia de genoll i estar un mes i mig de baixa, mireu si n’hem fet de quilòmetres:  hem estat a Sant Quirze, Horta, La Llagosta, Poble Nou, Gavà, Reus, Montmeló, Vila-seca, Salou, Montornès,  Lliçà de Vall, Barcelona, Calonge, Sant Pol, Vilassar de Dalt, Òrrius, Olèrdola, Sant Andreu de la Barca… i ens queden encara alguns municipis per visitar.
…i a tot arreu hem estat ben acollits, hem xalat de valent, hem retrobat amistats i n’hem fet de noves.
Sobretot, volem agraïr-vos a totes i a tots els que ens heu fet costat tot participant de les nostres propostes i us heu deixat entabanar amb tan bon humor.
Per aquest hivern, continuem el periple amb espectacles més centrats en el fred, l’hivern i les festes de Nadal. Tan de bo ens poguem retrobar!
Duet a Eivissa
En Rah-mon i l’Oriol a punt 
Estrenant-me amb una “Lliçó magistral d’inici de curs”
A Montornès del Vallès, tot muntat.
L’espai a punt amb les TRIFULGUES DEL SOL I DE LA LLUNA pels més menuts.
Pels ganàpies de primària l’animació és una canya!
…i de l’altra banda